Söndagkväll och Beck


Sitter uppkrupen i en fåtölj hemma hos sambons mamma och tittar på Beck. Borde verkligen plugga istället men vill inte, orkar inte. Jag önskar att jag hade en hjärna som var som en svamp - läsa allt en gång och sen kan man det. Eller fotografiskt minne. Det står nog överst på min officiella önskelista till jul. På den inofficiella står att jag vill ha mina demoner tillbaka. Hur sjukt det än låter. Jag vill ha en röst i mitt huvud som hjälper mig att gå ner i vikt igen. Inte ohälsosamt mycket utan bara lite lagom. Så att jag inte behöver skämmas över mig själv i bikini.

Kommentarer
Postat av: angelice

Du äter av en alnedning, glöm inte bort det. Det finns nästan alltid en anledning.

Jag äter mer på hösten, våra kroppar fungerar så. Förbereda oss för dvala och det där.. Ska publicera an artikel jag läste om det om jag ittar den! : )

Kommer du in på min blogg nu?

2010-11-15 @ 18:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0