Kameraägare!


Äntligen kan jag släppa min lilla kompaktkamera. Har precis varit och köpt en nikon systemkamera, så nu kanske jag kan bjuda på lite mer bilder här.. 

Dagen har börjat ganska bra, har varit ute och gått och dessutom ätit en god lunch utan att ägna en tanke åt hur många kalorier den innehöll!
Är kvar hos sambons mamma men ska snart sätta oss i bilen och åka hemåt. Sambon har praktik och jag ska städa lägenheten hade jag tänkt. Förmodligen kommer det sluta med att jag sitter i soffan med en kopp te och stickar strumpor. Det brukar bli så..=)


Kommentarer
Postat av: latzia

sv; Tack för dina ord ! <3

Åh, stick! Vad roligt! Stickar du mycket saker? :)

2010-11-16 @ 15:16:32
URL: http://latzia.blogg.se/
Postat av: angelice

Åh, vad otäckt! MIN MAMMA STICKAR STRUMPOR TILL MIG JUST NU. :O

Nu blev jag rädd. haha.

Sv; Ja, kanske är det en liten förklaring ändå..

Jag ät grymt trött just nu så jag dricker lite kaffe och hoppas piggna till för en promenad. :)

Hur är det själv? Har du fått några svar än?

2010-11-16 @ 16:16:34
Postat av: angelice

Okej, jag tror inte att du är min mamma ; )

2010-11-16 @ 16:17:39
Postat av: latzia

sv: Jag är försiktig. men tack för omtanken :)

Jaha! nej men oj! ttöjor, tar inte det superlång tid? :D <3

2010-11-16 @ 23:03:07
URL: http://latzia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0