AAAHHHHHH


Jag måste bara få skrika av mig lite. Jag är så jävla förbannad på mig själv, jag skjuter upp allt, tar inte tag i någonting och jag misslyckas fan ta mig med allt jag tar mig för. 

Jag har blivit helsnurrig. Tar fel på tider, dagar och personer. Och det läskiga är, detta hände typ över en natt. Helvetes jävla mediciner. 


Jag har inte varit och tränat på evigheter, jag slarvar med maten igen, jag skiter i saker jag lovat mig själv (som tex att äta ordentligt=S), jag tar inte ansvar för något här hemma, jag skäller på folk i tid och otid, jag gör inte ens hälften av plugget jag borde och jag har tagit fram vågen (vilket var ytterligare en sak jag lovat mig själv att inte göra). JAG BLIR GALEN!


Jag kanske borde ge upp allt vad mediciner heter redan nu?

Kommentarer
Postat av: angelice

Kanske bara är nu i början som du reagerar så, men att det blit bättre när kroppen vant sig..

2010-03-10 @ 13:47:29
URL: http://angelices.wordpress.com
Postat av: Daniella

<3

2010-03-16 @ 07:35:16
URL: http://autumnpromises.blogg.se/
Postat av: angelice

Hur är det?

2010-03-20 @ 13:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0