WTF???


Vad fan händer med mig? Någon där uppe vill bråka med mig.. 

För det första: jag har aldrig varit mer klumpig. Jag välter saker överallt, snubblar på det mesta man kan snubbla över och lite till, och har ingen koll på vart min kropp är. Det har ju som ni kanske förstår framkallat ett och annat skratt från människor som sett mig.. 
För det andra: HELA jag är svullen. Känner mig som en vandrande vattenballong. Kanske borde be någon sticka en nål i mig så jag spricker.
För det tredje: jag är trött. Trött, trött, trött. Orkar knappt hålla ögonen öppna. När jag vaknat och druckit kaffe vill jag bara gå och lägga mig igen. Jag sover ordentligt på nätterna och säkert 3, 4 timmar under dagen. Varför kan jag inte bara hålla mig vaken?

Är för tillfället med sambon hos hans pappa ett tiotal mil hemifrån. De åkte precis för att handla grejor till middagen, och jag har inte det minsta ångest. Jag är HUNGRIG och jag tänker äta MASSA. Så det så! Sen ska vi gå på bio. Igår var vi och såg Stieg Larssons sista, ikväll ska vi se något roligt. Bio är underskattat! 






Åhh, jag längtar till sommaren. Massa frukt, färska bär och långa dagar vid havet!

Kommentarer
Postat av: angelice

Håller med om första punkten! Jag är enormt klumpig och gör bort mig hela tiden. Ramlade mitt på torget i helgen. ;)

2010-02-15 @ 14:21:25
URL: http://angelices.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0