Träning


Well then, provträning bokad på ett nytt gym. Måste organisera träningen så att det inte blir alldeles för mycket och för ofta. Känns faktiskt ganska bra nu.

Fan, det är lördagkväll och jag har suttit hemma hela kvällen. Jag går aldrig ut längre. För ett par år sen var jag ute nästan varje helg, nu träffar jag nästan ingen. Hur fan gick det till? 
Okej, ett tag var det för att jag pendlade fram och tillbaka till min dåvarande pojkvän, men hela hösten har liksom flugit förbi utan att jag hunnit med att ha roligt. Allt kretsar bara kring mat och träning. Jag måste ta tag i mig själv.

Imorgonkväll ska jag, sambon, en kompis till honom och en god vän till mig äta middag tillsammans. Ångest. Finns också planer för att hoppa in i bastun sen. Jag vet inte riktigt om jag klarar det. Jag och tre killar i en bastu. Jag kommer behöva 4 handdukar att gömma mig i om det ska funka. Inte för att jag tror att någon av dessa ytterst gentlemanniga killarna skulle få för sig att titta, men ändå. Jag vill inte besvära dom med min feta uppenbarelse. Jag kanske borde hålla hunden sällskap i soffan istället o låta dom basta ifred..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0