Think again..


En av mina närmsta kompisar berättade här om dagen att han är kär i mig. Jag gav honom en rejäl utskällning. Han får nog tänka om lite.. Jag vill ha honom som vän och inget mer. För mig är det omöjligt att gå in i ett förhållande när jag mår såhär dåligt. Dessutom finns det inget att vara kär i. Jag är nog så långt från flickvänsmaterial just nu som man kan komma.

En bra sak har i alla fall hänt! Ett av mina nyårslöften var att ta upp kontakten med alla underbara vänner jag försummat den senaste tiden. Sagt och gjort! Idag ska jag träffa 4 av dom och ta en långfika. Känns hur bra som helst! 

Hoppas ni har en bra dag! Vill tipsa om EFIT som är på lördag igen (16/1), EttFotoITimmen. Kolla in www.ettfotoitimmen.se! Faktiskt roligt att ha något att göra en hel dag, det fick i alla fall mig på mycket bättre humör=)

Vore kul att veta vem som läser bloggen egentligen, ser ju att det är en del som är inne var och varannan dag.. Lämna gärna en kommentar!

Kommentarer
Postat av: angelice

Jag läser, kommenterar nästan varje gång jag läser :)

Kul att du tar upp kontakten med vännerna!

kram

2010-01-14 @ 12:35:57
Postat av: adeline

sv: jo jag menar de ^^

ta hand om dig, kram!

2010-01-14 @ 12:38:54
URL: http://adeliines.blogg.se/
Postat av: ch

tack min kompis! det värmer.....men de är lätt att få den känslan....

2010-01-14 @ 15:02:49
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/
Postat av: sophie

Jag lever väl. Det kunde varit bättre men man ska inte alltid klaga. Hur är det med dig?

2010-01-14 @ 15:11:32
URL: http://ziggi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0