Svar på fråga..


Fick denna kommentar..

"jobbar du för att komma tillbaka? är det en svår kamP? går det ens att komma tillbaka eller trivs du bättre som sjuk? jag mena, de är ju också en trygghet, tyvärr är det lättare och må dåligt än att må bra :)"

Så nu får jag väl försöka besvara den.. Ja, jag kämpar för att komma tillbaka. Jag kämpar för det varje dag. Jag har haft ätstörningar under väldigt många år, och i perioder mått ganska bra. De perioderna är de jag längtar tillbaka till. Men jo, det är en kamp. En kamp mot demoner, onda tankar och självdestruktivt beteende.

Jag vet att det går att komma tillbaka, och jag tänker inte ge upp förrän jag gör det! Du har rätt i att det är lite som en trygghet att vara sjuk, men samtidigt, när jag tänker på hur jag mådde innan jag blev sjuk så vet jag att det är dig jag vill igen. 


Kommentarer
Postat av: sero

(svar)de är fruktansvär jobbiga, men samtidigt vill jag inte att han ska vara här alla gånger. finns dagar då han må bättre av att inte se mig och de måste jag ger han då han har gett mig så mycket.

2010-01-03 @ 00:05:50
URL: http://sero.webblogg.se/
Postat av: Alice

jag hoppas åtminstone det! :)

2010-01-03 @ 02:01:45
URL: http://liddell.blogg.se/
Postat av: ch

åhh, de var min fråga. tusen tack för att du svarade på den. de ger mig hopp! :) kram

2010-01-03 @ 17:57:18
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0