Nystart..


Dåligt slut på det gångna året, förhoppningsvis en nystart nu. Middagen igår gick jättedåligt, fick knappt i mig någonting och kände de där blickarna som bara säger "eh, tyckte hon det var äckligt eller varför äter hon inget?". Jag försökte verkligen, men varje liten tugga kändes som att den växte i munnen och blev hur stor som helst. En stor matklump fullspäckad med demoner och onda andar. Så vad gör man? Drar en vit lögn för att kunna lämna bordet en liten stund. Jag ville bara kräkas, men kunde inte. 

Varför ska det vara så jävla svårt? Mat borde vara ens vän, inte ens fiende.

Kommentarer
Postat av: ch

jobbar du för att komma tillbaka? är det en svår kamP? går det ens att komma tillbaka eller trivs du bättre som sjuk? jag mena, de är ju också en trygghet, tyvärr är det lättare och må dåligt än att må bra :) ha de så bra!!

2010-01-02 @ 01:25:13
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0