...


Flera gånger nu har jag hållt på att göra en ny kategori, som ska heta "min historia". Men fingrarna klistrar liksom fast i tangentbordet och jag lyckas aldrig skriva inläggen som borde ligga där.
Är jag rädd att någon ska dömma mig? Kanske. Är jag rädd att känna mig utlämnad? Ja.
Samtidigt vet jag att så många där ute bär på liknande bagage, och att det kanske hade varit det bästa att skriva ner det. Bra för mig på det sättet att jag får utlopp för all ilska och sorg som ligger i det, bra för er som läser för att kanske någon känner igen sig och själv vågar skriva av sig.

Vart går gränsen mellan att berätta och att lämna ut sig?

Kommentarer
Postat av: ch

jag ska göra de om 5 månader :) med dig? ;)

2010-01-03 @ 19:09:36
URL: http://eenevigkamp.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hoppas det går bra idag under din normala matdag!

Jag har precis ätit frukost :)

2010-01-04 @ 08:12:10
URL: http://ziggi.blogg.se/
Postat av: Cyborgs

Såg ut som en fin frukost det där. Hur har resten av dagen fortlöpt? Har det gått bra? :)



Mvh Cyborgs

2010-01-04 @ 16:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0