Helvete


Pojkvännen kom hit, och vi gjorde slut. Nu känns det som att allt går utför. Jag kräktes och började hetsäta direkt efteråt. Chips, godis, läsk, jordnötter.. Rökte ett helt paket cigg i sängen. Sömntabletter innan jag skulle sova.
Idag är det helt tvärt om. Tanken på mat gör mig ledsen och arg. Jag ska inte vara så svag att jag äter för att min kropp säger att jag ska. Gräver ner mig i plugg istället. 

Jävla hemska tanke om att svält gör en lyckligare. Att några kilo mindre gör att man mår så mycket bättre. Känner någon igen sig? Man vet att man borde lyssna på kroppen men det sitter en liten djävul på ena axeln och trycker ner en. Säger att man mår bättre av att inte äta. Att man blir mer omtyckt om man är smal. Att livet blir så mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: rosie

jag känner igen mig :/

..varför det känns bättre att svälta? hhm.. ja det kanske är för att man känner lite kontroll, i det kaos man lever i. (tror jag) kram

2009-11-04 @ 15:40:23
URL: http://rosiesconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0