Sovmorgon


Klockan ringde vid 7 och jag bestämde mig genast för att sova vidare. Vaknade för en liten stund sen och kände mig faktiskt ganska utvilad för en gångs skull. Sen kom ångesten. Nyårsafton imorgon. 

Jag har absolut ingenting att ha på mig som inte gör att jag ser ut som en fet ko.

Jag ska följa med sambon hem till hans familj och fira med lite av hans släkt. Himla skönt faktiskt att ha så bra kontakt med dem, eftersom jag och K är så himla tajta. Alla i vår omgivning tror att vi är tillsammans, kan inte en tjej och en kille få vara nära vänner och bo ihop utan att det ska vara något mer? Jag trivs otroligt bra med hans familj, känner att jag kan vara mig själv. Behöver inte försöka vara något jag inte är. Eftersom vi faktiskt bara är vänner har jag liksom ingen "flickvänsmall" jag behöver passa in i. 

Ikväll ska jag spela bingolotto för första gången i mitt liv! Jag tänkte att jag skulle bli rik såhär lagom till det nya året. Peppar, peppar, ta i trä! Nu kanske det går åt skogen bara för att jag skrev sådär.. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0